1. Право на връщане на закупени стоки
В съответствие със закона за защита на потребителите, може да се възползвате от правото си да върнете закупените продукти за ваша сметка, без никакви санкции и без да е необходимо да изтъквате конкретна причина.
Имате право да върнете поръчката в рамките на 14 календарни дни. Екипът на MyDELL се старае максимално да удовлетвори изискванията на всеки свой клиент. Все пак, Вие бихте могли да поискате да върнете някоя от поръчаните стоки. При връщане стоките не трябва да имат нарушен търговски вид: да не липсват опаковки, документация, трайни носители, да не бъде инсталирана операционна система, да няма видими драскотини по повърхностите на стоката, да не липсват лицензационните стикери, както и компоненти от стоката.
Извадка от ЗЗП
„На основание чл. 50 ЗЗП потребителят има право да се откаже от договора от разстояние без да посочва причина, без да дължи обезщетение или неустойка и без да заплаща каквито и да е разходи, с изключение на разходите, предвидени в чл. 54, ал. 3 и чл. 55, ЗЗП в 14-дневен срок, считано от датата на: приемане на стоките от потребителя или от трето лице, различно от превозвача и посочено от потребителя или когато потребителят е поръчал много стоки с една поръчка, които се доставят отделно, считано от датата, на която потребителят или трето лице, различно от превозвача и посочено от потребителя, приемане на последната стока;“
Нужно е само да ни информирате на имейл [email protected] в срок от четиринадесет (14) дни от датата, на която сте получили продукта.
Продуктите, които желаете да върнете, трябва да бъдат изпратени обратно в срок от четиринадесет (14) дни от датата, на която сте ни информирали за решението си, на следния адрес: гр. София, ул. Вискяр планина 15-17, ет. 2, офис 4.
Ако сте изпълнили всички изисквания посочени по-долу, напълно ще възстановим сумата на върнатите продукти:
1.1 Продуктите да са неразпечатани и в оригиналната си опаковка
1.2 Да нямат следи от употреба, нарушен вид или зацапване
1.3 Да включите оригиналната фактура, с която сте получили продуктите, номера на поръчката си или официална комуникация, ден и час на поръчка.
Разходите по връщането на продуктите са за ваша сметка.
Ще бъдете уведомени, ако върнатите продукти не могат да бъдат приети, защото не отговарят на условията, посочени в точки 1.1, 1.2 и 1.3 от предходния параграф. В този случай можете да изберете продуктите да бъдат доставени обратно до вас за ваша сметка. Ако откажете горепосочената доставка, си запазваме правото да задържим продуктите и платената за тях сума.
До момента на предаването на стоката от потребителя на MyDELL, рискът от случайното й погиване или повреждане се носи изцяло от потребителя.
Моля, имайте предвид, че всички мита, данъци и такси, които сте платили за доставката на закупените продукти (ако има такива) не се възстановяват.
Ваучерите не могат да бъдат върнати;
2. Рекламации
2.1 Рекламация за повредена пратка се извършва:
- в момента на получаване на пратката и в присъствието на куриер, като това се отбелязва със забележка в товарителницата и с попълнен на място констативен протокол в два екземпляра, подписани от получателя и куриера.
или
- в рамките на 3 работни дни от получаването на пратката на имейл [email protected], като задължително се упоменава номер на поръчката и са предоставени снимки на продукта/ продуктите.
2.2 Въпреки, че даваме 100% гаранция за нашите продукти и установяването на действителната полза от тяхната употреба е индивидуална, допускаме, че може да има неудовлетворени, от тяхната ефективност, клиенти. В този случай моля, свържете се с нас, за да преценим как можем да сме ви от помощ. При основателна причина за рекламация, тя може да бъде предявена до 14 дни от датата на получаване на продукта.
Моля, имайте предвид, че повишената чувствителност или алергична реакция към доставените стоки не може сама по себе си да се счита за дефект на стоката. По подобен начин, недостатъците в подаръци и други безплатни артикули, които предоставяме в допълнение към поръчката ви, не се считат за дефект.
Ако при закупуване на продукта, който искате да върнете, той е бил съпроводен от безплатен/и артикул/и, то е необходимо да върнете и тях в съответния вид (пълни и неизползвани, в оригиналната им неразпечатана опаковка)
3. Възстановяване на суми
Процедурата за възстановяване на сумата за върнатите продукти се стартира в срок до 14 календарни дни от датата, на която сме ги получили.
Срокът за възстановяване на сумата, която сте платили за закупуване на върнатите продукти зависи от формата на плащане, която сте използвали:
- Покупка с наложен платеж: всички суми, платени при доставка или на място, възстановяваме само по банков път на ваша лична сметка
- Покупка с кредитна / дебитна карта: всички суми, възстановяваме на същата сметка (карта), от която е извършено плащането. Времето за възстановяване ще зависи и от политиката на компанията издала картата;
Последна редакция: 21.05.2021 г.
ФОРМУЛЯР ЗА УПРАЖНЯВАНЕ ПРАВО НА ОТКАЗ
Обобщена информация за вашите права в Европейския съюз може да прочетете на следната страница (външна препратка) или на страницата на българския орган за защита на потребителите – КЗП (външна препратка).
Моля, изпращайте върнатите стоки с куриерска фирма Еконт или куриер по ваш избор, със стандартна доставка, без наложен платеж и попълнен формуляр, на адрес:
Гр. София,
Ул. Вискяр планина 15-17, ет.2, офис 4
+359 2 491 83 00